Monday, June 13, 2016

Daw kamo man ang wala ga untat?

Natingala na gid ko ya sa imo. Ngaa ikaw perte gid kapisan mag sige panugid, nga mga tawo mo man ang wala ga untat. Anyway, indi na ni sya question sang kon sino ang ga cge or ga untat na. Ang question di ngaa ka hilig gid sa imo ma nugid nugid nga talawan ka. Katultol ka man sa balay ko ngaa indi mko kadtuan kag ako atubangon mo. Dalahigon mo pa ang iban amo ka gid na ya gali ka talawan? Indi mo kaya mag atubang tawo nga wala ka minions? Kadtue ko sa balay atubangon ta ka. Pero e record ko tanan ta nga storyahan kay butigon ka ya daan perte ka sagad mag himo storya. Te ano tapos mo sini basa manugid nugid ka na naman dayon??Wala na gid da?? Kon miserable ka nugay ka pang dalahig iban. It's not my fault nga amo na subong imo kabuhi. Kunsabagay not surprising nga ma gabaan ka a. Sa amo mo na nga abilidad matyag ko ulanan ka gid man sang gaba. Dali di bala atubangay ta kon wala ka gid nahadlok atubangon realidad.

Langot gid buot mo kay nakuha sa imo ang indi sa imo?

No comments: