Tuesday, November 24, 2015

Naglain na gid ang ulo sang kilala ko

Obviously, she knows kon ngaa wala may naga stay sa iya. Obviously she knows why "people come and go" sa iya gin claim na organization. Pero sige pa message sa akon pa abo-abo nga inosente sya. Tsk tsk tsk. Luoy man intawon. Wala sya kabalo gin sugid na sa akon tanan, kon papano nya ko gin libak for a long time, even long before pa ko nag sugod libak sa iya. Daw wala lang sya kabatyag huya, na sa pag sugod sang tanan, gin invite lang sya. That organization is my brain child. Ako ang nag pinsar sina, gin assume nya na subong na iya kag ang naga question, kontrahon nya. Te subong kay wala na tanan na officers sa tupad nya? Ano man ayhan ang mahambal nya? Someone I know, who used to believe her miskin klaro nga dramatista sya, has this to say about her. "She is demonya, user, manipulative and liar." I hope she finds that out for herself. Alangan naman ako pa na mahambal sa iya na, "Hoy, kabalo ka bala hambal sang imo former friend, amo ka ni ho...." Or basi gusto nya ehaplak ko na sa guya nya next time mag email-email pa sya sa akon kag pa cute cute. May mga mwah mwah pa syang nalalaman. May pa i love you pa sya greeting pag bday ko. Ipokrita. Amo na gina himo mo sa tawo nga palangga mo? Libakon mo aga udto gab-e kag himuan mo pa storya?? Gabaan ka sang Diyos day sa opisyo mo. Ako sa imo paka totoo ka. Kong amo gid na ka irita mo sa akon nga gina "dasok" ko da ang lawas ko sa organization nga ako ang nag sugod, prangka ka. Indi kay pa cute cute ka kong ga atubangay ta kag libakon mko pag talikod ko. Ako pa pasulian mo nga may disorder, sigurado ka gid? Te dungan ta kuha psychological test bala. Wala ko nahadlok a. Indi pa ko nga ma find out kong may ara gid man ko, kundi may chance ko mag ayo. Te pabal-a lang ko a, kon when ka free updanay ta sa clinic.

No comments: