Thursday, November 19, 2015

Basa na papel mo day


Nan. Ara ho. Loud and clear. Ikaw na. Buking ka na. Basa na papel mo. Ambot kong asta san-o ang imo pa tweetums sa kadam-an para ma angat mo lang kaugalingon mo. Pero sa subong, let me tell you this, tilawi pa asta sa akon. Dugay ko nga nag pa umod sa imo nga peke ka, kay gina palangga ta ka bilang utod. Pero subong nga nasugid na nila ang tanan sa akon, wala na ko bilin miskin gamay nga respeto sa imo. Kaluoy guro may ara pa. Pero since na wala na ko respeto sa imo, wala na ko labot kong ano man imo opinyon sa akon, kag kong ano pa ang e drama mo sa iban nga tawo para lang ma guba mo ko nga traidor ka. Nag gwa gid man ang tuod nga ikaw gid ya una libak sa akon. Sa subong, ara na ang tanan nga kaisog sa akon to stand up against you. Tilawi lang asta. Unahi lang. Kay makita mo gid napangita mo. Pakita ko sa imo ano ka isog ang na sugata mo. Malas mo lang kay nag upod na ko sa ginikanan ko sa simbahan. Didto ko na tun-an nga iya na gali ka ipokrita ang style ko, nga mapa buot buot mapa kind kind para lang wala gamo. Kong ga langot gali ya buot ko dapat e express ko gid kag epa balo sa natungdan. Subong nga kabalo na ko sina, tilawi lang liwat asta sa akon. Kay makita mo nga indi gali tanan nga tawo ma dala mo lang all the time sang pa tweetums mo. Sa nakita ko subong, ga amat na damo ang mga nakakita sang tuod mo nga color. Wala ka gid natingala ngaa wala ka na officers sa tupad mo? Dapat point of reflection na na para sa imo day. Pamalandong gamay. Before it's too late for you. I can't wait masugataay ta someday and can see how miserable you are. Because you deserve it. Kay traidor ka. Amo ma lang na gali ang ending sang organization nga gina sugudan namon. Perte gid nga tikal mo daw si sino ka gid amo ma lang na gali kaya mo. Tapos anay subong nga ga hikahos na kmo sa funds graceful exit ka lang? Kanami eh no? I tell you young lady, sa isa ka organization, people DO NOT come and go. Sala ka sa imo self-serving nga pagpati. Sa isa ka organization nga mapuslanon kag nalipay ang tanan, people STAY. Now, who are you with right now?

No comments: