Monday, November 16, 2015

Karma

Kadasig sang karma sa imo no. Pila pa lang kabulan sang gin pa halin ta ka sa balay as yaya sang bata ko, diin ka na subong? Bati ko damo ka failures sa imo grado? Te kamusta man ang tikal sang agalon mo? Gin taya nya iya reputasyon para sa imo, para sa ano? Para ma huy an man sya kag para sya man mabuking sa tuod nya nga kolor? Mayo kay nag inupdanay kamo nga mga butigon, poor pathetic souls. Ti diin kamo gin dala sang mga kabutigan nyo? Sang mga istorya nga gin himo himo nyo para ang iban ang makita kag indi kamo kag ang kalain sang mga kalag nyo? Ikaw, wala huya ka. Ma upod ka lang sa kon diin ka makakaon ka kong diin ka maka pangawat. Gamay gamay pa lang na ang karma mo subong. Excited na ko makita kong ano pa gid nga kadimalasan ang ma agyan mo. Ako ya sigurado na gid ko ya. Miskin ma pasar mo pa na ang imo kurso, siguro mga ten years, sa ka mango mo, sure ko ya nga indi ka ka pasar sa board exam. Super duper to d max sure ko da. Unless of course kong pangitaan paagi sang agalon mo corrupt nga dayaan para ka pasar ka, pareho sang pag hatag nya sa imo sang reviewer para ma perfect mo lang exam mo. Mga butigon, kawatan, lampingasan. Indi madugayan makita gid sang tawo ang tanan parte sa inyo. Ikaw nga butigon ka, kawatan, child abuser, ang agalon mo nga user, manipulative, corrupt, butigon. Sugod subong indi na ko ya mag atras sa inyo. Hinugay kamo pa kita kita nga ma ayo ayo kamo sa akon kay mahuy-an lang kamo mga ipokrita kamo. Pasalamat kamo dri ko lang ni tanan sa blog gin sulat kag wala ko gin post sa FB. Tilawi nyo ko hirit kay makita nyo pano ko kamo pakahuy-an. Tilawi hirit kay dayon gid istar mo sa prisuhan nga baghak ka. Tilawi ko hirit kay e waragwag ko di full name mo.


No comments: